wtorek, 10 marca 2009

Dzień Trzech Świąt.


Nasza Słodka Majanka wyszperała, że dziś Dzień Mężczyzny jest, to trza i życzenia naszym gotująco-blogującym i wszelakiej inszej maści obiektom płci pięknej-inaczej złożyć, a więc ...

... No i co tu życzyć Mężczyznom? ... a może tego co by mieli wiele radości dzięki nam Kobietom i dzięki samym sobie, bo to o radość i szczęście przecież w życiu chodzi, by każdy dzionek był jaśniejszy i smaczniejszy, by było coś nowego i coś starego, by było coś dobrego i coś złego, gdyż to właśnie różnorodność i równowaga między plusem a minusem daje nam najwięcej szczęścia, najwięcej energii do życia, najwięcej motywacji do kolejnych kroków ...

... A że ja trochę złośliwa bestyjka jestem, to i skoro dzisiaj też Dzień Mózgu jest, to i mężczyznom (i wszystkim innym też) dużo "oleju orzechowego" życzę. I Hirkowi, co to przecież męski osobnik jest, też wszystkiego naj życzę ... a przede wszystkim życzę mu ... jaj ;p

A ponieważ dziś jeszcze jedno święto się odbywało - Purim, żydowski karnawał, co to winem i słodkościami płynie, tak i my z Oczko lepiłyśmy kapelusze Hamana, orzeszki skubiąc, słodki likier popijając na zmianę z kawą, po wielce obfitym i azjatyckim obiadku ... no, ale o tym już w następnym odcinku serialu kulinarnego. A tymczasem kończy się Dzień Trzech Świąt.

Miłej i szalonej nocki świąteczno-purimowej życzę.

13 komentarzy:

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

jo, świeto mężczyzn, heh ;p

p.s. znów ci coś z rozdzielczością zdjęć się robi :(

Gosia Oczko pisze...

"... No i co tu życzyć Mężczyznom? ... a może tego co by mieli wiele radości dzięki nam Kobietom"

Ach! ta wrodzona kobieca skromność! ;))

Hirkowi życzysz jaj! Noo kochana uśmiałam się setnie! :D
Racja! Wszak ma pod skrzydłami dwie kobiety haha!

Buziaki i dzięki za smaczne obżarstwo, dobrze, że Tom mnie przywiózł, po domu toczę się jak kulka ;))**

ps. u mnie zdjęcie jest ok.

asieja pisze...

też bym sobie orzeszków poskubała
i taki kapelusik zjadła;-)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za życzenia;-) Co do Dnia Mózgu to orzeszków wczoraj nie jadłem, ale uprażyłem sobie trochę słoneczników;-)

Tilianara pisze...

Aga, nie tylko Mężczyzn, ale i Mózgu hihihi i jak mamy to rozumieć ;p

Oczko, czy ja kiedykolwiek mówiłam że ja skromna jestem ;p A Hirkowi jaj życzyć mogę, bo po tym zabawach z Ptaszynami to całą fermę będzie można otworzyć ;p
Buziaczki za wspólną zabawę :* A jak Osobistemu kapelusze smakowały? :)

Asieja, nic prostszego, już niedługo pewnie przepis wrzucę, ale kapelusze to naprawdę prosta sprawa :)

Grumko, a proszę bardzo :) A słonecznik też dużo oleju ma ;p hihihi

Miłego dzionka wszystkim życzę :)

Majana pisze...

Witaj Tili !:))) Jak się cieszę, że spodobały Ci się wczorajsze święta wyszukane przeze mnie ;))
Orzeszki zjadłam, wrzuciłam sobie trochę do obiadowej surówki:))

Poszła @ do Ciebie.
Buziaczki i miłego dnia :***

Anonimowy pisze...

no, no o purim wiem i słyszałem ale święto mężczyzn? Czy to jakiś wymysł kochających inaczej? ja z powodu pogodowej chandry walnąłem dziś kalorycznie

Tilianara pisze...

Majanko, bardzo ciekawe wiadomości podałaś, więc orzeszki chrupałyśmy i o różnych Świętach rozmawialiśmy, bardzo smacznie się przy tym bawiąc :)
Dostałam @ zaraz odpiszę :)
Buziale :*

Ziemianinie, jest wiele różnych ciekawych, czasem zabawnych świąt :)

Gosia Oczko pisze...

Smakowały, mówił, że dobre. No ale on w ogóle lubi wszystko z makiem :)

Tilianara pisze...

Oczko, to już wiesz co robić na śniadanka lub przekąski :)

asieja pisze...

zachwycająco wyglądają, oba
te kolory, słoneczne i piękne
upudrowane i nie:-)

Aga z Zapiecka pisze...

Mła przegapiła święto meżczyzn ale nie ma wyrzutów sumienia :P

Tilianara pisze...

Asieja, dziękuję :)

Aga z Zapiecka, hihihi ja też uważam że święto Mężczyźni mają codziennie, bo mają nas, Kobietki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...